Velkommen til service - hvad kan vi hjælpe med?
Vi forsøger hver dag at forbedre kvaliteten af vores service og vores produkter, og vi tager fejl meget alvorligt. Nedenstående vejledninger vil hjælpe dig med at få den korrekte og hurtigste behandling på din henvendelse.
Er du privatkunde, skal du sende din reklamation til den håndværker eller entreprenør, som har købt de aktuelle vinduer og døre gennem Kastrup Vinduet.
Det er håndværkeren, som er vores kunde, og som er ansvarlig for, at dine vinduer og døre er monteret korrekt. Det er også håndværkeren, som i første omgang skal kigge på fejlen.
Er fejlen reklamationsberettiget, vil håndværkeren kontakte os.
Hvis det ikke er muligt at få fat i din håndværker (pga. konkurs, pension eller lignende), må du naturligvis gerne selv udfylde vores reklamationsskema.
Kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål i den henseende.
Kontakt vores serviceafdeling
Telefon
7026 6702
Telefontider
Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00
Montagevideoer
Af- og remontering af alu-skal på fritstående INVI element
Af- og remontering af alu-skal på fastmonteret INVI element
Af- og remontering af alu-skal på facadedør
Parti med Topstyret vindue
Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Elementet monteres i lod og vage.
Udadgående dør
Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm.
Skydedør med overparti
Bundkarmen skal opklodses og være 100% vandret
Karmen i lukkesiden rettes ind, så begge lukkehager rammer slutblikkene samtidig
Indadgående dør med pladsmonteret side- og overparti
Placer opklodsning under sidekarme og lodposter
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm