Service

Velkommen til service - hvad kan vi hjælpe med?

Vi forsøger hver dag at forbedre kvaliteten af vores service og vores produkter, og vi tager fejl meget alvorligt. Nedenstående vejledninger vil hjælpe dig med at få den korrekte og hurtigste behandling på din henvendelse.

 

Privatkunde Håndværker

Er du privatkunde, skal du sende din reklamation til den håndværker eller entreprenør, som har købt de aktuelle vinduer og døre gennem Kastrup Vinduet.

Det er håndværkeren, som er vores kunde, og som er ansvarlig for, at dine vinduer og døre er monteret korrekt. Det er også håndværkeren, som i første omgang skal kigge på fejlen.

Er fejlen reklamationsberettiget, vil håndværkeren kontakte os.

Hvis det ikke er muligt at få fat i din håndværker (pga. konkurs, pension eller lignende), må du naturligvis gerne selv udfylde vores reklamationsskema.

Kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål i den henseende.

Vi kan kun sikre dig en hurtig behandling af din reklamation, hvis du sender den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Send en reklamation

Montagevideoer

Af- og remontering af alu-skal på fritstående INVI element

Af- og remontering af alu-skal på fastmonteret INVI element

Af- og remontering af alu-skal på facadedør

Parti med Topstyret vindue

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Elementet monteres i lod og vage.

 

Udadgående dør

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm.

Skydedør med overparti

Bundkarmen skal opklodses og være 100% vandret
Karmen i lukkesiden rettes ind, så begge lukkehager rammer slutblikkene samtidig

Indadgående dør med pladsmonteret side- og overparti

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm