SERVICE & REKLAMATION

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

Vi forsøger hver dag at forbedre kvaliteten af vores service og vores produkter, og vi tager fejl meget alvorligt. Nedenstående vejledninger vil hjælpe dig med at få den korrekte og hurtigste behandling på din henvendelse.

Er du privatkunde, skal du sende din reklamation til den håndværker eller entreprenør, som har købt de aktuelle vinduer og døre gennem Kastrup Vinduet.

Det er håndværkeren, som er vores kunde, og som er ansvarlig for, at dine vinduer og døre er monteret korrekt. Det er også håndværkeren, som i første omgang skal kigge på fejlen.

Er fejlen reklamationsberettiget, vil håndværkeren kontakte os.

Hvis det ikke er muligt at få fat i din håndværker (pga. konkurs, pension eller lignende), må du naturligvis gerne selv udfylde vores reklamationsskema. Kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål i den henseende.

Bliver du kontaktet af en kunde vedrørende en reklamation, bedes du sikre, at montagen er udført efter vores montagevejledninger, og at garantien er gældende. Almindelig justering, smøring og mangelfuld eller fejlagtig montering er ikke reklamationsberettiget.

Er fejlen reklamationsberettiget, skal du udfylde reklamationsskemaet, hvorefter du bliver kontaktet af vores serviceafdeling.

Vi sender gerne en servicemontør ud, så I sammen kan kigge på fejlen og aftale næste skridt i processen, men vær venligst opmærksom på, at du bliver faktureret for dette, hvis fejlen ikke er reklamationsberettiget.

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Tlf. 9695 7510
service@kastrupvinduet.dk

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Tlf. 9695 7510
service@kastrupvinduet.dk

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

Image module
Image module
Image module
Image module
Image module

Montagevideoer

Parti med Topstyret vindue

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Elementet monteres i lod og vage.

Udadgående dør

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter.
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm.

Skydedør med overparti

Bundkarmen skal opklodses og være 100% vandret
Karmen i lukkesiden rettes ind, så begge lukkehager rammer slutblikkene samtidig

Indadgående dør med pladsmonteret side- og overparti

Placer opklodsning under sidekarme og lodposter
Alubundtrin opklodses pr. 250mm, fiberbundtrin pr. 150mm

Leveringsuger

TRÆ/ALU

Uge 6

INVI

Uge 5

TRÆ

Uge 5

PLAST

Uge 51
Kastrup logoer