Vi forsøger hver dag at forbedre kvaliteten af vores service og vores produkter, og vi tager fejl meget alvorligt. Nedenstående vejledninger vil hjælpe dig med at få den korrekte og hurtigste behandling på din henvendelse.

Er du privatkunde, skal du sende din reklamation til den håndværker eller entreprenør, som har købt de aktuelle vinduer og døre gennem Kastrup Vinduet.

Det er håndværkeren, som er vores kunde, og som er ansvarlig for, at dine vinduer og døre er monteret korrekt. Det er også håndværkeren, som i første omgang skal kigge på fejlen.

Er fejlen reklamationsberettiget, vil håndværkeren kontakte os.

Hvis det ikke er muligt at få fat i din håndværker (pga. konkurs, pension eller lignende), må du naturligvis gerne selv udfylde vores reklamationsskema. Kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål i den henseende.

Bliver du kontaktet af en kunde vedrørende en reklamation, bedes du sikre, at montagen er udført efter vores montagevejledninger, og at garantien er gældende. Almindelig justering, smøring og mangelfuld eller fejlagtig montering er ikke reklamationsberettiget.

Er fejlen reklamationsberettiget, skal du udfylde reklamationsskemaet, hvorefter du bliver kontaktet af vores serviceafdeling.

Vi sender gerne en servicemontør ud, så I sammen kan kigge på fejlen og aftale næste skridt i processen, men vær venligst opmærksom på, at du bliver faktureret for dette, hvis fejlen ikke er reklamationsberettiget.

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Tlf. 9695 7510
service@kastrupvinduet.dk

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Tlf. 9695 7510
service@kastrupvinduet.dk

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

UDFYLD REKLAMATIONSSKEMA

Vi kan kun sikre dig en hurtig og professionel
behandling af din reklamation, hvis du sender
den ved hjælp af vores reklamationsskema.

Har du spørgsmål, kan du kontakte
vores serviceafdeling på:

Mandag til torsdag: 07.30 – 16.00
Fredag: 07.30 – 14.00

produktgaranti

drifts_og_vedligeholdelse

montagevejledninger

bestil_paskvil_eller_tætning

snittegninger
afhentning_af_stel

salgs_leveringsbetingelser

faq

Leveringsuger

TRÆ/ALU

Uge 46

INVI

Uge 43

TRÆ

Uge 41

PLAST

Uge 40
Kastrup logoer